Adv

Wednesday 3 August 2011

Am moving again.Stop blogging for the moment.

Haaaaaa..

Tu adalah tajuk status Fb aku terbaru.Eh jap aku rasa dalam 2 hari lepas.Ahh takpe la,terbaru la bagi aku tuh.Source untuk aku memblog ni adalah dari belas kasihan pengunaan internet di Office. Sadis tak?Rumah?Yerr kat rumah aku dah tidak mempunyai laptop sendiri dah.Laptop adik telah membawanyer ke TAR kolej dan laptop si suami telah return ke Company dia bekerja dulu.Sendiri??yaaa sendiri tidak mempunyai laptop hanya ada desktop tapi telah sumbat ke dalam almari(muat eh)yup muat sebab almari kabinet bilik saya besaaarrrrr.Malas nak keluar kan balik!

So, di Office la saya menggunakan Internet sebaik yang mungkin.Oooowwwhhh jika salah seorang boss di Office yang accidentally baca blog aku ni..Maafkanlah diriku yer. hiihihihihihih. Kerja tetap kerja beb!i know my duties.Orrait!!

Ok sambung,

Selalu melalut dulu baru cakap hal sebenar :)

Dulu, desk aku kat office ni membelakang GM aku,normally kalau dia tak ada kat office baru aku update blog apa yang patut.dan sekarang lagi best sebelah bilik director je..seronok tak perasaan korang???SooOo aku membuat keputusan..i will update bila LINE CLEAR macam sekarang ni aku tengah update.

Ini saja,aku rushing taip nie.

Aku taip blog takde karang2,fresh dari otak.

Aku tak paham kenapa aku upload gambar ni.LOL
.





See yaa Uooll



No comments: