Adv

Wednesday 27 July 2011

Runsing..kepala pusing!!

am in the office right now, doing nothing.i just can't think. just want to go home but i can't because i have some urgent work need to be done.Iman sakit,demam panas.Tanak makan ubat dan ingin makan jika aku yang kasi,Arrgghhhh!

i just want to go home now!!!!shiitt..macam nak jadi suri rumah jer bila pikir masalah ni.Serba serbi tak kena.Nak balik tak boleh,kena tunggu payroll sign pi bank pastu settle dah.but masih pending sebab belum sign lagi.Macam nak bagitau boss boleh tak ko sendiri pi bank????arrgghhh tapi mulut tak bercakap.

Sometimes kita tak banyak pilihan untuk di pilih.Ingat macam pilih2 ikan dipasar?? :p

Oleh kerana commitment,aku masih disini.Kaku disini.Otak tak jalan. Risau pasal keadaan anak tersayang.Buat bende semua pon tak kena asyik ingat anak yg tak sihat.

Aku tau,korang mesti pikir bende kecik kan??anak tak sihat tu perkara biasa kan??bagi aku tidak..iman pernah admitted selama 5 hari kat SJMC pasal tak sihat ni la.Mula2 pikir perkara biasa demam ni tapi kalau bagi kanak2 jangan sekali pikir biasa2.Mesti alert sentiasa..

Oowhh,aku teringat kan Yana kawan aku yg jauh dimata,semoga tuhan memberikan kekuatan pada dirinya dan tabahkan hatimu,kawanku.

i want to go homeee.


Uuwaaaaa....
This man and boy are part of me :)


2 comments:

moon said...

ouh :(

zeffi said...

:( but now alhamdulilah kembali ceria.