Adv

Friday 6 January 2012

Sambungan dari 2011

Walllahhhhhh macam dah jadi snow dah blog aku nih! Ntah dari zaman bila tak update2.
Takpe la..sekarang ni aku tengah update la ni dan seperti biasa fresh dari otak aku sekarang, Takde karang2 ponnnn.

Aku seperti biasa,lambat selalu, dan 7 hari masuk 2012 dan aku tak wish kat kengkawan even Via Facebook pon. aku senyappp jer mencuka seperti masih dalam 2011. Well, tahun baru umur pon baru tapi i tetap berwajah comel seperti biasa :) hihihiihih

Takde bende pon nak taip sebenarnyer. Takde special event pon nak cerita. Travel??ohh seperti yg dirancang lagi 2 tahun.Adalah lah reasonnyer :)

Iman, semakin membesar,lagi 4 bulan dia dah 5 tahun. Anak yang sangat pemalu bila bersama orang asing. Tapi kalau dengan geng dia,mak aiiii gangster kampung dusun betul. Sangat rapat dengan aku, tapi suka bersama ayahnya. Apa2 pasti nak sama dengan ayah dari segi minat,toys,makanan,gadgets dan macam2 lagi pasti ikut ayah dia. Kalau ikut aku, selalu mengenai perasaan hati hahahhahahhaha. Dia takut dengan ayahnyer.Selalu mintak ampun sama ayah tapi buat lagi. Kami dah biasa dah.Iman seperti kanak2 yang lain, nakal,memberontak,garang,tak boleh paksa,suka buat hal sendiri ooh ok aku paham kalau anak korang bukan seperti tadi yer. Ampun..tapi iman begitu. Cuma yg aku kagum sama iman, dia suka berfikir jauh, Dia suka pikir apa akan jadi kemudian hari.Alhamdulilahhh sekurang2nyer dia dah pandai berfikir.Kami sebagai parents akan buat sehabis yang mampu dari segi tenaga,wang atau apa2 aja untuk kehidupan iman kelak. Harapan kami tidak terlalu tinggi,cuma mahu beliau bangga memiliki kami. Yang lain terserah kepada beliau.InsyaAllahhhh,jika permulaan yang baik..baiklah nanti yg jadi. Amiinnnnn...

Kami suami isteri seperti biasa. Semoga berbahagia ke akhir hayat. Aminnnn.

So ini entry pertama untuk tahun 2012.Well,kat sini la aku wish kat korang semua yang sudi membaca blog aku yang tak seberapa. Happy New Year and Happy Dragon!!

Happy 2012 kawan2

No comments: