Adv

Sunday 19 June 2011

Hari Perasmian blog ini.

Skema betul Entry atas ni :)

Secara rasminyer saya umumkan perasmian blog saya yang sekarang ini sudah ada 5 follower + diri sendiri secara paksaan atau volunteer hihihihih. Sungguh Innocent blog aku ni.

Thanks pada rakan2 yang terdekat iaitu safuan,Epah,Rozy dan yang terbaru CT si Toge(kawan si safuan) and let me describe apa sumbangan mereka terhadap blog saya yang tak seberapa ini eceh ecehehehehhe.

  • Safuan adalah kawan sekolah ku sejak dari form 4 sampai sekarang.Beliau memberi pelbagai idea untuk saya mempelbagaikan lagi isi2 atau topik dalam blog saya ini.Termasuk idea memberi nama blog saya ni iaitu,namakueppi,preetyeppi,pelangihidupku etc but i choose my own iaitu zeffi83.Thanks again.
  • Epah & Rozy adalah 1st Batch(boleh gitu??) Follower paksaan saya :) hihihih i likeeeeeeee.
  • Ct Si Toge adalah kawan terbaru saya yang menjadi tunjuk ajar bende yang saya patut pelajari iaitu uploads gambar.Thanks a lot CT Si Toge.
Kawan baru patut kita hargai dan yang lama patut kita hormati.

Love you guys :)


and you guys are raawwkkkkkkkkk!!!



Ok dengan ini saya merasmikan blog pertama saya. Ccceeewwwahhh!! macam guru sekolah merasmikan acara sukan tahunan pula :)

Well,

To all the readers,happy reading and leave me comment. Ehh Eppi sudah ada reader baca awaknyer blog ke??

Neexxtt please....

3 comments:

♥ciK-t0ge ♥ said...

0owwwhh Yeayyyy!!

Da dapat p0st gamba.. hehehe..
tahniah2..

^.^

salam kenal zefy..

moon said...

ehem ehem :p

zeffi said...

hooray finally..thanks ya Ct..
Moon eehmmm thanks ya :)